3. července 2017

Co poslouchám? | Červen

Červen už je sice za námi (což je pro nás studenty jen dobře), ale to nic nebrání tomu vydat menší článek o tom, co jsem právě tento měsíc nejvíce poslouchala. Chtěla bych zachovat stejný formát článku, jako tomu bylo u Co poslouchám? minulý rok v březnu, kdy jsem ho také vydala naposledy. Vím, že je to bolestivě dlouhá doba a proto bych vám to tentokrát chtěla vynahradit.

RHODES | Breathe
O interpretovi se zvláštním jménem RHODES už vím nějakou dobu, ale teprve nedávno jsem se o něj začala skutečně zajímat. A nestačila jsem se divit. Jeho tvorba mi ihned přirostla k srdci a až na pár výjimek se mi zatím líbí všechny písničky, které jsem doposud měla tu čest slyšet. Tahle patří momentálně k mým nejoblíbenějším a jsem jí schopna poslouchat každý den.

Shannon Saunders | Atlas
Nejsem se jistá, jak jsem se dostala k téhle písničce, ale tuším, že to bylo skrz nějaké fan video na jeden z mnoha gay pairingů, které mám ráda. Okamžitě jsem se do ní zamilovala, protože mimo toho, jak krásně zní má i výborný text.

Cigarettes After Sex - Sweet
Mám pocit, že tahle píseň byla stvořena k tomu, aby se poslouchala během deštivých dnů, kdy se můžete jen tak válet v posteli a pro chvíli nemyslet na všechen spěch kolem. 


VR/NOBODY - Má
Překvapivě tu mám i jeden místní kousek, ačkoliv českou tvorbou moc neposlouchám. Spíš tedy vůbec. Tahle skladba ve mě ale při poslechu vzbuzuje zvláštní pocity. Po prvním poslechnutí jsem nevěděla, co si o tom myslet, ale teď už v tom mám jasno. Je výborná!

Lana Del Rey - Lucky Ones
Lana je pro mě už taková srdcovka. K jejím písním se uchýlím vždy, když mám špatnou náladu a zatím vždy mi jí její písničky zlepšily. Klip k téhle písničce je vytvořený fanouškem a je z filmu Swiss Army Man, který je i na mě hodně podivný. Zhlédla jsem prvních pár minut a mám z toho hodně zvláštní pocity, takže si ho asi nechám na jindy. 

Robin Schulz - OK (feat. James Blunt)
Jako poslední tu mám tenhle kousek od Robina Schulze ve spolupráci s Jamesem Bluntem. Poprvé jsem písničku slyšela v rádiu a hned jsem si jí oblíbila. A to nejen kvůli Jamesovi, kterého mám moc ráda.

Doufám, že se vám můj výběr líbil a ráda se nechám inspirovat dalšími tipy na zajímavé písničky.

Follow my blog with Bloglovin

1 komentář:

  1. Líbí se mi, že jsem díky tvému článku narazila i na nové interprety. Já furt přemýšlím, jestli se na Swiss Army Man podívat nebo ne.. každopádně Lanu poslouchám celý rok pořád a momentálně nejvíc asi její Angels Forever

    OdpovědětVymazat